• Номер скликання: 6 скликання
  • Тип документа: Рішення
  • Рік документа: 2011


Україна
ЖИТОМИРСЬКА  ОБЛАСНА  РАДА
Р І Ш Е Н Н Я

Восьма сесія                                                                         VІ cкликання
від  15.12.11  № 322

Про Комплексну програму
регіонального розвитку
Житомирської області
на 2012-2015 роки

З метою реалізації завдань другого етапу Стратегії розвитку Житомирської області на період до 2015 року, затвердженої рішенням обласної ради від 23.04.08 № 503 «Про Стратегію розвитку Житомирської області на період до 2015 року», враховуючи подання обласної державної адміністрації від 21.11.11 № 7735/51/2-11, рекомендації постійних комісій обласної ради, обласна рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Комплексну програму регіонального розвитку Житомирської області на 2012-2015 роки згідно з додатком.

2. Визнати облдержадміністрацію відповідальним виконавцем Комплексної програми та розпорядником коштів обласного бюджету, а співвиконавцями – райдержадміністрації і міськвиконкоми.

3. Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації, районним державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування щороку передбачати у проектах обласного і місцевих бюджетів кошти на фінансування заходів та інвестиційних проектів, визначених у програмі додатками 1 і 2.

4. Головним управлінням, управлінням та службам обласної державної адміністрації,  територіальним представництвам центральних органів виконавчої влади, районним державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування області забезпечити виконання завдань, заходів та інвестиційних проектів, визначених у Комплексній програмі регіонального розвитку Житомирської області на 2012-2015 роки.

5. Звіт обласної державної адміністрації про виконання Комплексної програми заслухати на сесії обласної ради у лютому 2016 року. Упродовж дії програми питання про хід реалізації її завдань і заходів періодично вносити на розгляд постійних комісій обласної ради.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради.

 

 Голова ради                                                                      Й.А. Запаловський

 

Додаток до рішення