УКРАЇНА
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
Десята сесія VI скликання
від 07.06.12 № 610
Про звернення до Кабінету Міністрів
України щодо розгляду проблемних
питань у підприємницькій діяльності
Керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійної комісії обласної ради з питань соціально-економічного розвитку регіону, інвестиційної діяльності та середнього і малого бізнесу від 29.05.12 , обласна рада
ВИРІШИЛА:
1. Схвалити текст звернення депутатів Житомирської обласної ради до Кабінету Міністрів України щодо розгляду проблемних питань у підприємницькій діяльності (додається).
2. Надіслати текст звернення до Кабінету Міністрів України.
3. Доручити голові обласної ради підписати звернення.
Голова ради Й.А. Запаловський
Кабінет Міністрів України
Звернення
депутатів Житомирської обласної ради до Кабінету Міністрів України щодо розгляду проблемних питань у підприємницькій діяльності
Житомирська обласна рада звертається до Кабінету Міністрів України з проханням розглянути питання, пов’язані з підприємницькою діяльністю, ініційовані регіональною радою підприємців в області, а саме: про отримання лімітів на утворення та розміщення відходів, про підключення малих архітектурних форм до електромереж.
Порядок видачі лімітів на утворення та розміщення відходів, дозволів на розміщення відходів встановлений Законом України «Про відходи» та постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.98 №1218 «Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів».
Регіональною радою підприємців в області внесено пропозицію про збільшення терміну дії дозволів для отримання лімітів на утворення відходів з 1 до 10 років при розробці Проекту концепції Загальнодержавної програми поводження з відходами.
Також регіональною радою підприємців в Житомирській області пропонується спростити процедуру укладання договорів про користування електричною енергією для малого і середнього бізнесу, яка занадто ускладнена за терміном їх укладання, за кількістю документів, необхідних для укладання договорів, високою загальною сумою оплати за отримання документів.
Суб’єкт господарювання повинен надати постачальнику електроенергії 12 документів, необхідних для укладання договору про її постачання, згідно з п. 1.3 Правил користування електричною енергією, затверджених Національною комісією регулювання енергетики України від 17.10.05 № 910. Решта документів надаються на вимогу інших наглядових і контролюючих органів, зокрема, Держгірпромнагляду, державної інспекції з електричного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в області. Загальна кількість документів, необхідних для укладання договорів щодо користування електричною енергією, становить 44. Термін їх отримання затягується до 9 місяців. Сума оплати за отримання необхідних документів становить 15 тисяч гривень. Регіональною радою підприємців пропонується зменшити термін укладання договорів з 9 до 1 місяця, зменшити перелік необхідних документів для укладання договору про постачання електричної енергії з 44 пунктів до 5, зменшити оплату за отримання необхідних документів з 15 до 2 тисяч гривень.
Зважаючи на викладене вище, просимо розглянути вищезазначені питання, ініційовані регіональною радою підприємців в області, які стримують розвиток підприємницької діяльності.
Звернення прийнято на десятій сесії обласної ради шостого скликання 7 червня 2012 року.
За дорученням депутатів обласної ради
Голова обласної ради Й.А. Запаловський