ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови обласної державної адміністрації та
голови обласної ради
11.04.2014 № 21/85
Про внесення змін до розпорядження
голови облдержадміністрації
та голови обласної ради
від 07.11.2013 № 355/59
У зв’язку з кадровими змінами у складі керівництва облдержадміністрації та обласної ради, обласних установ та організацій внести такі зміни до розпорядження голови облдержадміністрації та голови обласної ради від 07.11.2013 №355/59 «Про створення робочої групи щодо вивчення питання ефективності використання земельних площ, виділених під кар’єри»:
1. Затвердити новий склад робочої групи щодо вивчення питання ефективності використання земельних площ, виділених під кар’єри:
Дмитренко |
- |
перший заступник голови облдержадміністрації, |
Годований |
- |
заступник голови обласної ради, |
Білий |
- |
начальник відділу природних ресурсів департаменту промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації, секретар робочої групи |
Члени комісії:
Базилевський |
- |
заступник голови Бердичівської райдержадміністрації |
Бібко |
- |
заступник голови – керівник апарату Овруцької райдержадміністрації |
Волотовський |
- |
заступник голови Житомирської райдержадміністрації |
Вручинський |
- |
заступник начальника управління – начальник відділу податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних, неподаткових та митних платежів головного управління Міндоходів у Житомирській області (за згодою) |
Голяка |
- |
начальник управління економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури Ємільчинської райдержадміністрації |
Горбатюк |
- |
начальник відділу економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі Романівської райдержадміністрації |
Гринчук |
- |
депутат обласної ради, заступник голови постійної комісії обласної ради з питань Чорнобильської катастрофи, екології та використання природних ресурсів |
Двуреченський |
- |
перший заступник голови Лугинської райдержадміністрації |
Дзюблик |
- |
голова Черняхівської райдержадміністрації |
Кирилюк |
- |
перший заступник голови Новоград-Волинської райдержадміністрації |
Кондрачук |
- |
заступник голови Малинської райдержадміністрації |
Коструба |
- |
начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та цивільного захисту Брусилівської райдержадміністрації |
Курилюк |
- |
заступник голови Коростенської райдержадміністрації |
Лабузна |
- |
начальник державної інспекції нагляду у гірничодобувній промисловості (за згодою) |
Михальченко |
- |
голова Володарсько-Волинської райдержадміністрації |
Муха |
- |
перший заступник голови Червоноармійської райдержадміністрації |
Олексюк |
- |
заступник голови Андрушівської райдержадміністрації |
Орищенко |
- |
начальник відділу управління державної служби боротьби з економічною злочинністю УМВС України в Житомирській області (за згодою) |
Павленко |
- |
начальник управління контролю за використанням та охороною земель державної інспекції сільського господарства в Житомирській області (за згодою) |
Пилипчук |
- |
голова Олевської райдержадміністрації |
Прокопенко |
- |
перший заступник голови Радомишльської райдержадміністрації |
Прус |
- |
старший прокурор відділу захисту інтересів громадян та держави у сфері земельних відносин управління представництва, захисту інтересів громадян та держави в суді прокуратури Житомирської області (за згодою) |
Рудницький |
- |
заступник голови Коростишівської райдержадміністрації |
Северинчик |
- |
заступник голови Любарської райдержадміністрації |
Сечін |
- |
заступник начальника головного управління державного земельного агентства у Житомирській області (за згодою) |
Скавінська |
- |
голова Ружинської райдержадміністрації |
Хіміч |
- |
перший заступник голови Баранівської райдержадміністрації |
Хомин |
- |
заступник голови Народицької райдержадміністрації |
Черневецька |
- |
т. в. о. начальника управління економічного розвитку, торгівлі, інфраструктури, туризму та внутрішнього аудиту Попільнянської райдержадміністрації |
Яригін |
- |
перший заступник голови Чуднівської райдержадміністрації |
2. Пункт 2 вищезазначеного розпорядження викласти у такій редакції:
«2. Доручити робочій групі до 1 липня 2014 року:
вивчити питання щодо ефективності використання земельних площ, виділених під кар’єри та подати пропозиції на спільне засідання постійної комісії обласної ради з питань Чорнобильської катастрофи, екології та використання природних ресурсів і робочої групи;
розробити зразок анкети обстеження стану використання земельної ділянки підприємством та подати для затвердження на спільне засідання постійної комісії обласної ради з питань Чорнобильської катастрофи, екології та використання природних ресурсів і робочої групи;
провести обстеження усіх земель, виділених під кар’єри, по кожному району на предмет їх фактичного використання, площ, що експлуатуються, та підприємств, які використовують ці землі;
проаналізувати всі надані обласною радою погодження на отримання спеціального дозволу на користування надрами та гірничих відводів з метою виявлення підприємств, що їх отримали, але тривалий час не використовують землі для ведення діяльності з розробки кар’єрів;
сформувати єдину базу в розрізі районів, що буде містити інформацію про діючі погодження обласної ради на отримання спеціального дозволу на користування надрами та гірничих відводів, підприємства, які отримали ці дозволи, використання цими підприємствами земельних ділянок;
проаналізувати ефективність використання земель під кар’єрами, в тому числі під відпрацьованими розробками та кар’єрами; закритими шахтами; відвалами; териконами, які не експлуатуються.»
3. Пункти 3 і 4 викласти у новій редакції:
«3. Департаменту промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації розробити пропозиції щодо ефективного використання земель, виділених під кар’єри, в тому числі під відпрацьованими розробками та кар’єрами; закритими шахтами; відвалами; териконами, які не експлуатуються.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Дмитренка Г.В. та заступника голови обласної ради Годованого Р.М.»
Голова обласної С.В. Кізін |
Голова обласної ради |