Україна
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
РІШЕННЯ
Тринадцята сесія VІІ скликання
від 02.11.17 № 794
Про внесення змін у Регламент
роботи обласної ради VII скликання
Керуючись статтею 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійної комісії обласної ради з питань регламенту, депутатської діяльності, місцевого самоврядування, законності, правопорядку та антикорупційної діяльності від 23.10.17, обласна рада
ВИРІШИЛА:
Внести зміни у Регламент роботи обласної ради VII скликання, затверджений рішенням обласної ради від 26.11.15 № 17, зі змінами, а саме:
Доповнити розділом «ХХІ. Іменна електронна картка голосування депутата», виклавши в ньому статтю 157 в наступній редакції:
«Стаття 157. Голосування в електронній системі для голосування здійснюється депутатами обласної ради за допомогою іменної електронної картки.
Депутат несе персональну відповідальність за збереження іменної електронної картки під час пленарного засідання сесії обласної ради.
Депутат, який у період проведення голосування з конкретного питання тимчасово залишає сесійну залу, зобов’язаний витягнути іменну електронну картку із пульта та забрати її з собою.
Депутат не може передавати іменну електронну картку іншим особам (депутатам), крім випадків, передбачених Регламентом роботи обласної ради.
У разі, якщо депутат обласної ради відсутній у сесійній залі на момент голосування з конкретного питання, однак його іменна електронна картка залишається у пульті, голова обласної ради залишає за собою право надати доручення членам секретаріату витягнути із пульта електронну картку депутата, відсутнього у сесійній залі.
Після закриття пленарного засідання сесії депутат обласної ради зобов’язаний здати іменну електронну картку працівникам управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій виконавчого апарату обласної ради, у разі дострокового залишення пленарного засідання сесії, – у секретаріат.».
1.2. Статтю 28 викласти у новій редакції «Стаття 28. Перед початком засідання обласної ради проводиться письмова реєстрація депутатів, які прибули на сесію, із видачею їм іменної електронної картки депутата обласної ради. У разі запізнення, депутат отримує іменну електронну картку у секретаріаті сесії.
Процедура реєстрації та видачі іменних електронних карток депутата обласної ради проводиться працівниками управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій виконавчого апарату обласної ради.».
1.3. В абзаці другому статті 30 після слів «реєструє звернення депутатів, їх запити, заяви і пропозиції» додати слова «зберігає іменні електронні картки депутатів, відсутніх на пленарному засіданні сесії обласної ради».
1.4. Абзац перший статті 31 викласти у новій редакції: «Запис на виступ проводиться через електронну систему голосування після оголошення головуючим питання, яке внесено на обговорення. Черговість виступаючих визначається електронною системою у довільному порядку. Головуючий, за погодженням з присутніми депутатами обласної ради, може визначати кількість виступаючих з одного питання.».
1.5. Абзац перший статті 38 викласти у новій редакції: «На пленарному засіданні ніхто не може виступати без дозволу головуючого. Головуючий на засіданні надає слово депутатам з дотриманням черговості, установленої на підставі запису через електронну систему голосування.».
1.6. Абзац 4 статті 56 викласти у новій редакції: «за допомогою електронної системи для голосування.».
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань регламенту, депутатської діяльності, місцевого самоврядування, законності, правопорядку та антикорупційної діяльності.
Голова обласної ради В.В. Ширма