Україна
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
голови обласної ради
від 03.08.2017 №76
Про внесення змін у розпорядження
голови обласної ради від 29.03.17 № 23
„Про створення конкурсної комісії на
заміщення вакантної посади начальника
Житомирської обласної комунальної
аварійно-рятувальної служби
Житомирської обласної ради”, зі змінами
Відповідно до статей 43, 55, 56 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, рішень обласної ради від 19.03.15 № 1434 “Про затвердження Положення про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області у новій редакції”, зі змінами, від 20.11.14 № 1335 “Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад керівників підприємств, установ, організацій – об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області”, враховуючи звернення департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації від 03.08.17 № 02.1-1265, внести зміни у розпорядження голови обласної ради від 29.03.17 № 23 „Про створення конкурсної комісії на
заміщення вакантної посади начальника Житомирської обласної комунальної
аварійно-рятувальної служби Житомирської обласної ради”, зі змінами, вивівши зі складу конкурсної комісії Казьмірика Володимира Івановича - начальника управління майном виконавчого апарату обласної ради, Варему Тетяну Никифорівну - заступника директора департаменту-начальника управління житлово-комунального господарства департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації та ввівши до її складу Кравчук Нілу Михайлівну - заступника начальника, начальника відділу з питань управління об’єктами спільної власності та майнових відносин управління майном виконавчого апарату обласної ради та Щебетова Романа Олеговича - директора департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації (за згодою).
Перший заступник
голови обласної ради С.М. Крамаренко