ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЖИТОМИРСЬКА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ОБЛАСНА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови обласної державної адміністрації та
голови обласної ради
від 25.04.16 №33/117
Про прозоре та ефективне
використання коштів
обласного бюджету
Відповідно до вимог статей 2, 6, 13, 17, 18, 28, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 17, 55, 60, 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою прозорого та ефективного використання коштів обласного бюджету, ефективного управління об’єктами спільної власності:
1. Профільним департаментам, управлінням облдержадміністрації забезпечити обов’язкове введення Книги реєстрації проблемних питань в установах та закладах, що фінансуються з обласного бюджету.
2. Визначати розміри фінансування з обласного бюджету установ та закладів, їх штатні розписи, обсяги сплати комунальних платежів, інших витрат для вирішення проблемних питань господарської діяльності установи, в тому числі здачі в оренду вільних приміщень, надання платних послуг тощо.
Для визначення ефективного використання коштів установи та заклади, що фінансуються з обласного бюджету, подають річні та піврічні звіти обласній раді та обласній державній адміністрації.
3. Головним розпорядникам коштів обласного бюджету, профільним комісіям обласної ради провести детальний аналіз діючої мережі бюджетних установ з метою оптимізації витрат на їх утримання.
4. Департаменту фінансів облдержадміністрації спільно з управлінням майном виконавчого апарату обласної ради, комунальним підприємством «Агенція з питань регіонального розвитку» Житомирської обласної ради розробити порядок взаємодії щодо контролю за використанням комунального майна, нарахуванням орендної плати та фактичною сплатою за оренду комунального майна.
5. Головним розпорядникам коштів обласного бюджету утворити міжвідомчі робочі групи для формування технічного завдання на розробку проектно-кошторисної документації по об’єктах поточного і капітального ремонтів та контролю за проведенням ремонтно-будівельних робіт в бюджетних установах та закладах. Поточні та капітальні ремонти в бюджетних установах проводяться після відповідного рішення робочої групи, за умови попереднього виїзду на об’єкт, наявності проектно-кошторисної документації, вартість якої не перевищує 5-відсотковий розмір вартості робіт, експертизи кошторису та прозорого визначення підрядників.
6. Прийняття рішень з фінансування бюджетних установ, виділення коштів для фінансування обласних програм проводиться робочою групою у складі голови обласної державної адміністрації або першого заступника (заступника), голови обласної ради або першого заступника (заступника), керівника профільного департаменту (управління) облдержадміністрації, керівника департаменту фінансів облдержадміністрації, голови профільної комісії обласної ради або делегованою ним особою.
При створенні групи для організаційного, правового, інформаційного, технічного забезпечення роботи групи можуть залучатися, у разі необхідності, спеціалісти, експерти та інші фахівці.
7. Головним розпорядникам та отримувачам коштів обласного бюджету забезпечити організацію системного контролю за ефективним використанням енергетичних ресурсів та моніторингом енергоефективних заходів.
8. Управлінню майном, відділу юридичної та кадрової роботи виконавчого апарату обласної ради розробити та подати на затвердження обласної ради Типовий статут комунального підприємства Житомирської обласної ради, Положення про Наглядову раду підприємств та установ, що є об’єктами спільної власності територіальних громад області. Привести діючі статути комунальних підприємств у відповідність до Типового статуту комунальних підприємств Житомирської обласної ради та утворити наглядові ради на підприємствах, установах та закладах Житомирської обласної ради (до 01.09.2016).
9. З метою ефективного виконання Закону України «Про публічні закупівлі» бюджетним установам, комунальним підприємствам та комунальним установам забезпечити своєчасне планування та проведення процедур закупівель.
10. Головним розпорядникам та одержувачам коштів обласного бюджету здійснити підключення до системи публічних закупівель «ProZorro». Здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг вартістю понад 200 тис. грн. у системі електронних державних закупівель «ProZorro».
11. Зобов’язати розпорядників бюджетних коштів усіх рівнів Житомирської області здійснювати закупівлю товарів, робіт та послуг вартістю понад 200 тис.грн. у системі електронних державних закупівель «ProZorro».
12. З метою забезпечення широкого доступу та створення умов громадського контролю за обігом бюджетних коштів, розміщувати на сайті облдержадміністрації та обласної ради копії планів державних закупівель, оголошень про торги та документації конкурсних торгів.
13. Головним розпорядникам та одержувачам коштів обласного бюджету оприлюднювати інформацію про використання публічних коштів відповідно до вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» на веб-порталі e-data.
14. Департаменту фінансів облдержадміністрації забезпечити оприлюднення на веб-сайті Житомирської ОДА та обласної ради фінансової інформації із застосуванням засобів візуалізації порталу «Відкритий бюджет».
15. Постійній комісії обласної ради з питань бюджету і комунальної власності визначити коло комунальних підприємств, установ та закладів, які підлягають обов’язковим аудиторським перевіркам.
16. Управлінню майном виконавчого апарату обласної ради забезпечити проведення незалежних аудиторських перевірок комунальних підприємств, установ та закладів, що є об’єктами спільної власності територіальних громад області, відповідно до затверджених графіків.
17. Профільним департаментам, управлінням облдержадміністрації, управлінню майном виконавчого апарату обласної ради внести пропозиції щодо реорганізації підприємств, установ, закладів, що належать до спільної власності територіальних громад області до 01.07.2016р. та подати на розгляд профільним комісіям обласної ради.
18. Головним розпорядникам коштів обласного бюджету активізувати роботу щодо збільшення обсягів власних надходжень бюджетних установ. У межах повноважень забезпечити встановлення керівниками комунальних закладів та установ переліку платних послуг, що надаються ними, із зазначенням способу та порядку надання кожній з послуг, розрахунку їх вартості відповідно до економічно обґрунтованих витрат, пов’язаних із їх наданням.
19. Посилити контроль за одержанням, розподілом і цільовим використанням благодійних внесків та гуманітарної допомоги.
20. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації Дмитренка Г.В. та заступника голови обласної ради Рибак Н.І.
21. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради в частині, що суперечить даному розпорядженню.
Голова обласної Голова обласної ради
державної адміністрації
С.О. Машковський А.В. Лабунська